Det var..

2011-08-30 - 18:54:24 Allmänt
Det var en väldigt bra dag idag.
Skolan var bra och vi hade roliga lektioner typ...
Jag gillar spårk väldigt mycket och det hade vi idag.
Det är mitt första år med språk jag har Tyska.
Jag skulle plugga med min kompis Hanne idag men det blev inte så för på Elevensval hade
jag läxläsning och då gör man läxor eller det man ligger efter i..Så jag hade gjort klart allt!
Eller inte alllllllt....Jag har engelska glosorna kvar men det gör jag alltid på torsdagar så man kommer
ihåg dem bättre ;)
Imorron ska jag rida.
Jag hoppas att det kommer gå bra för det gick baaajjjs dåligt förra gången..:(
Sen ska jag också ta lite bilder imorron när jag rider.
Så ni får se lite ;)
Men går det baajjjjjs dåligt igen kommer jag nog inte vissa några bilder om det inte finns någon som blev bra ;)
Nu ska jag sitta ine på datan en lite sund till och sen ska jag plugga engelska texeten jag verkligen suuuger på den..
Jajjaa...
Hare bra kex choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0