Första inlägget...

2011-08-26 - 21:12:54 Allmänt
Hej hopp nu startar jag min blogg fast den är inte helt klar än ;)!
jag tänkte berätta lite om mig själv först!
Jag heter Rosanna och är 12år.
Jag älskar hästar och rider typ hela tiden! ;)
jag har ingen egen häst.... ÄN ;)
Så det kommer inte bara handla om hästar hela tiden det kanske blir lite annnat med.
Min favorit häst är : bello (Belmondo) från Gryta.
Jag älskar också Gryta det ägggeeer där ;)
Mitt motto är: Att börja tävla och få till slut en helt egen häst!
Jag vad mer ska man skriva...?
jag kommer inte på just nu men det kommer nog mer fakta om mig sen;)
jag kan också bjuda på en lite bild på mig!
Man ser mig inte så bra men jag hittade ingen bättre ;)
också en bild när jag hoppar!
Det var senast jag var på Gryta typ en 2 veckor sen..
Jag hoppas ni kommer följa min blogg!
Skriv gärna komentarer.
Hejdå ha det galopp bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0