God kväll!!

2011-08-29 - 20:44:27 Allmänt
Nu har jag gjort läxor och tittar på Robinson!
Jag red ju idag och det gick baaaajjjjsss bra!
Winnie ( hästen jag red) var ganska trött idag men det var bara skönt.
Jag har varit med om lite saker så jag har varit jätte rädd för att rida..
Tex förra året vågade jag knappt gå in istallet och nu hoppar jag :D
Men jag kan bli rädd ibland!
vad jag ville komma med det var att jag var inte alls rädd idag när jag red :)
Jag hoppas att det kommer gå lika bra på onsadag.
jag har tyvär inga bilder från ridningen idag men jag ska försöka ficksa lite bilder när jag rider på onsdag.
Men jag kan bjuda på en bild iallafall:
En liten bild från Gryta! Det är en jätte söt kattunge som heter Rose
Ha en skit bra kväll!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0