Skola imorron + ridning

2011-08-28 - 20:12:13 Allmänt
Det är första rikdiga skol veckan i morron!
Vi kommer ha läxor och sånt...
Det är väl bara köra hårt men vi kommer ha typ 4 läxor och jag vet inte om jag kommer orka det...
Illafall ska jag rida imorron med :)
Det ska bli fett kul! (jag som har väntat så längen typ en hel vecka ;))
Jag ska rida på en häst som heter Winnie..
BIILLLDD!! (på Winnie)
Winnie
Idag har jag varit med min kompis Tina och sen gick vi hem till Matilda..
Hemma hos matilda tittade vi på Scary Movie 3 den var bra..
Nu ska jag titta lite på tv och vara inne på datan..
Sen ska jag sova och på morronen är det SKOOOLLLLAAA..
Hejdåå..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0