GODMORRON lite sent...

2011-09-25 - 12:03:06 Allmänt
Godmorron!
Eller är det fortfarande morgon?
kl är 12..Jag vaknade allafall 8:10 på priken!!!
Så jag vaknade ganska tidigt idag med.
Jag ska rida imorgon som vanligt.
Jag hoppas att det kommer så bra!
Jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder...men hästen som jag rider gillar inte att bli fotad ;)
Jag är fortfarande inte helt frisk :(
Det ända jag ska göra idag är att plugga..
Nu sk ajag typ inte göra någonting vara inne på datan kanske...?
Hej då ha en bra dag!
En bild på mig när jagb ska gå typ till min kompis matilda! Man ser mitt gula hus i bakrunden! Ska ta en bra bild på mitt hus sen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Trevliiiiiiiiiiiiiigt.. :P

2011-09-25 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0