Hej efter en låååååånnngg tid!

2011-09-16 - 19:11:59 Allmänt
Hejsan det var länge sen nu..
Jag har ju varit på Gotland och ridit!
Det var super kul!
Jag red på en jätte snäll fjording som heter Katja.
Jag körde häst och vang med henne med.
Jag körde också en häst som heter Max han var också snäll.
Det finns faktist inte så mycket mer att berätta där ifrån det var typ bara det..
Jag kanske kommer på mer sen..
Men jag skulle ju ta kort..Men det blev inte så..Det var såå stressingt hela tiden man skulle vara glad om man han gå på toa.
Så inga bilder blev det. :(
Sen kommer jag börja skriva varje dag nu igen :D
Ha en faaantastisk kväll! ELLERRR...
Juste nu åkte båt dit och hem det var jätte kul. Men resan var ganska lång så det kunde bli lite lång tråkigt..Men man köpte godis så det gick ;)
Jag delade också rum med en jätte rolig tjej som heter Alice.
Nu ha en faantasktisk kväll!
Jag på min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0