Hejsan ridning var det idag!

2011-09-19 - 19:58:30 Allmänt
Hejsan!
Jag red ju idag som ni kanske kommer ihåg!
Det gick jätte bra :)
Jag tanade en timme extra och hjälpte till med lite saker.
Inga bilder nu heller..:(
Gud vad taskig jag är att jag alltiiidd glömmer ta bilder.
Men det ska ändras nu!
Iallafall när jag skulle gå red en annan tjej som var fem år.
Hon red på en stor häst det såg jätte gulligt ut ;)
Jag gick med dem en bit, det gick att komma hem samma väg ;)
Jag cyklar ju dit så alla vet. Men det är bättre än att åka bil för då kan man stanna längre!
Jag har frågat Milla som hon heter (http://miitallt.blogg.se/) om jag får pravoa hos henne!!
Och... DET ICK JAGG!! JIIPPPIIEE!! Jag längtar redan!
Hoppas tiden går fort ;)
Nu ska jag vara inne på datan titta på film och Sveriges Historia.
Jag har också gjort Tyska idag! Gud vad jag är duuukkkttiiig elr hur??..
Ha en bra fortsatt kväll!
(Visk sjunger) Jag vill rida, jag vill rida på Winnie hos Milla, jag vill börja pravoa dääär nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0