Lägerskola!!

2011-09-16 - 19:21:59 Allmänt
Jag har varit på lägerskola på Vässarö.
Det var banan kul!
När vi kom dit efter en lååång resa så fick vi veta vilka vi skulle sova med i samma stuga.
Jag hamnade med Matilda,Tina,Hanne,Sofia och Anna.
Det var fett bra kompisar att sova med.
Sen åt vi,Fett god mat!
Sen gick vi en sak som kalldes för trapperspåret.
Vi kollade på fällor som trppern använde för att fånga djurens päls.
Vi gick också över höga broar och branta steglar.
men det var kul!
Vi hade disco på kvällen.
Sen kom alla till våran stuga och hade saning eller kånka.
Sen sov vi..
Nästa dag paddlade vi! Jag blev verkligen inte ner skänkt!! ;)
Men det var också kul..
Sen var det hem resan..
Vi åker båt först och sen skulle man åka buss men för att jag hade min pappa där så fick jag åka hela vägen med bil så det gick mycket fortare  men då behövde vi ta med tre..
Det blev jätte roliga Deniz, Hanne och han jag verkligen är kär i!!!!!
Jag bara YEESSS!!
Jag säger inte hans namn några från min klass läser kanske min blogg ;)
Kanske säger hans underbara namn sen ;)
Det här med bilder kommer sen.. Orkar inte ladda upp nu ;)
Hejdå underbara läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0