PRRIIIISSSEERRRNNAAA!!

2011-09-23 - 09:07:36 Allmänt
Jag har faktist gått på cheerleading och jag blev ganska bra på det också.
Jag vill börja igen men jag älskar ju att rida och jag sattsar verkligen på det nu.
Men jag tävlade SM och DM år 2009 då vann vi faktist båda.
Nästa år asså 2010 slutade jag väldigt nära DM men då vann de SM och DM.
Sen blev det ju år 2011 laget Cats som jag var i blev nybörjarlag för jag var igentlingen för liten för att gå i Cats förut så fick inte jag gå i samma lag som de nu för de blev ett annat lag.
Men jag började i nybörjarlaget. jag tävlade DM och vi kom trea. Men det var inte så kul när jag kunde allt.
Så jag slutade. De kom 2a i SM. Jag saknar cheer jätte mycket men nu jag har hästarna!
Jag skulle ju berätta om priserna så jag gör det nu!
Den första är från Sunby ridklubb när jag var med på ett ridläger, Sen är det ju medaljen från iår i cheerleading 3a, Sen GULD 2009 SM cheer, GULD DM 2009 cheer, kom fyra i slalom, och en rosett från Gryta för jag red ut när jag var så rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0