Red i onsdags..

2011-09-17 - 09:56:52 Allmänt
Jag red faktist i onsdags precis efter lägerskolan.
Jag var ganska trött då men det gick att rida.
men jag fick inte igång henne i galopp :(
Jag red föresten Silver Dream (Silver)
Hon är en jätte fin häst som är 24 år.
jag har tyvär ingen bild på henne men ska ficksa det på onsdag. :)
Men i allafall pratade jag med min ridlärare och jag berättade att jag hade varit på sindare och då berättade hon att hon hade vad ska man säga sommarjobbat där på 10 sommar.
Sen pratade vi om en privat lektion.
Det kommer typ bli en på fredag.
Jag längtar dit!!! :D
Sen på måndag ska jag ju rida på Winnie som alltid är en privat lektion.
Men jag red inte på Winnie i måndags för jag var för trött!!
Nu måste jag sluta ska ladda för att plugga ;)
Hejdå!
Jag på Bello från Gryta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0