Ska... och lite annat ;)

2011-09-07 - 16:02:56 Allmänt
Ska snart åka och rida eller om 2 timmar ;)
Jag hoppas att det kommer gå bra.
Imådags när jag red på Winnie:
Det gick super..
Den bästa gången hittils på Winnie.
Det var jätte kul.
Jag fick också borsta Genique och hjälpa Milla att ta in hästarna..Nellie och Genique.
Idag på skolfoto:
Jag blev väl helt okej..
Men när vi skulle ta självpotrett så skulle vi sitta på ett jätte konstigt sätt så då blev jag inte såååå fin..
Lunchen idag:
FRUKANSVÄRD!!
Det stog att det var blodpudding..men..
När vi kom till maten såg vi att de var runda som falukorv.
Sen när vi smakade spydde vi nästan!! DEN SMAKADE KORV!!
Möglig korv blandat med sylt och lite möglig blodpudding!
USSHH!!! Inte det igen tack..Jag fick äta lunch hemma...
Varit hos tandläkaren:
Inte så mycket att skriva det gick bra och det gick jätte snabbt!!
Inga hål duktig Rosanna ;)
Har inge mer att skriva:
Nu har jag inge mer och skriva just nu förutom:
Det blev inga bilder när jag red Winnie pappa orka inte och jag glömde mobilen...
Jag ska försöka ta bra kort nu när jag rider;)
Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Miss Beundrare <3

Hej saknar dig.Vi var på gryta tillsammans,jag tror du vet vem jag är :D

2011-09-18 @ 18:02:36
Postat av: Rosanna

hmm?? Ne jag är inte helt helt säker..

2011-09-20 @ 16:21:04
URL: http://lillaponnytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0