OM MIG!

2012-03-17 - 23:28:06 Allmänt
Jag tänkte det kanske är dags att skriva om mig igen när det har hänt grejer :P

Jag heter Rosanna och är 12år, fyller 13 i sommar.
Jag har en egen häst som heter Ellinor kallas ''Elle'' (Utalas L)
Hon är en häst som älskar att arbeta och är väldigt lyhörd! Almänt BÄST :P
Mina intressen är ridning såklart och cheerleading.
Har vunnit SM i cheerleading år 2009.
Jag älskar alla djur och är ledare på Eohälls 4h gård! ( Jag är inte så mycket där längre sen jag fick häst :P)
Jag är en glad sprallig tjej med dålig humor ;D
Njut bara av min blogg asså :P
Jag!!


Min häst Ellinor.

Min förra häst som förolyckades 30/1-12 Älskar dig Adrik Du finns alltid i mitt hjärta <33

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej. HOTWINGS!

2012-03-18 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0