Sofia & Tina här

2012-03-20 - 18:46:15 Allmänt
Heeeeeeeeeeeeej.
Solaja & Tajna heree. :D Hähähähähä...
Jag Sofia/Solaja/Sofaja häär :)
Jag är en underbar häst-person xP
Vi har en vacker bild att bjuda på:
Hanne, Tina, Sofia som ailiens xD

5 sanningar om Sofia:
- Jag hatar punkter
- Jag fyller 13 snart :P
- Jag.. ehm.. gillar..hahahaha.. mina..kompisar, Rosanna och Tina och Hanne och Anna
- Och jag hatar när man skriver och, och , och (Observera att det är Tina som skriver nuuu)
- HON ÄR KÄR I I'M YOURS!
5 sanningar om Tajna Laj the banana digger:
- Jag spelar piano och fiol... har du skrivit klart?
- Jag är en fotonörd ;)
- Jag har sytt en as grym coolig gris idag. Som är en gym-gris
- Jag har en as cool hund som gillar godis och att hoppa på Sofia. CHICHIIIII!!!
- Jag ska tävla i piano på lördag och är as nervös. :D
HEJRÅRRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅRÅ
Have a nice banana day
/Tajna And Sofaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0